Saturday, February 23, 2013

Mama Sofea 1

Nama aku adalah Rosman.Aku telah dilahirkan pada 11 Mei 1988 di Kuala Lumpur dan berbintang Taurus.Aku bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Putrajaya Presint 9(1),Putrajaya dan aku adalah seorang budak yang pintar serta tubuh badan aku tegap.Aku tinggal bersama dengan Papa aku dan Mama aku di Presint 9,Putrajaya.Papa aku telah menyediakan sebuah komputer desktop dan jugak akses internet di dalam bilik tidur aku untuk aku mengisi masa lapang aku di rumah aku aje dan seterusnya dapat menemankan Mama aku tu yang sentiasa berasa kesunyian dan keseorangan kerana kesibukkan Papa aku menguruskan perniagaannya serta asyik outstation atas urusan perniagaannya aje.

Wajah aku hampir seiras dengan wajah Mama aku,Sofea.Dalam usia begini,aku sudah mula mengalami perubahan hormon pada tubuh aku.Aku menjadi semakin tinggi dan tegap.Batang kote aku jugak semakin membesar dan memanjang.Kadang-kala aku terasa seperti ingin melakukan sesuatu untuk ‘melegakan’ diri aku sendiri.Aku sentiasa berasa resah dan gelisah tetapi aku sendiri tidak tahu mengapa.

Papa aku adalah seorang ahli perniagaan yang berjaya dan dia sentiasa sibuk dengan segala urusan perniagaannya.Papa aku tu selalu pergi outstation atas urusan perniagaannya dan hanya aku serta Mama aku aje la yang akan tinggal berdua aje di rumah bila Papa aku tu pergi outstation atas urusan perniagaannya.

Mama aku tu adalah bernama Sofea.Mama aku tu adalah seorang surirumah sepenuh masa aje.Pada ketika ni Mama aku tu berumur lebih kurang 42 tahun dan telah dilahirkan pada 24 Jun 1963 di Pasir Mas,Kelantan Darul Naim serta berbintang Cancer.Mama aku tu adalah seorang wanita yang mempunyai wajah yang agak jelita,mempunyai hidung yang agak mancung,mempunyai rambut yang agak panjang berwarna keperangan dan mempunyai bentuk body yang agak besar seksi dan mengghairahkan,dengan bentuk kedua-dua teteknya menonjol ke depan dan bontotnya pulak tonggek serta agak lebar.Ketinggian Mama aku tu adalah 5’5” (ataupun lebih kurang 165 cm dan berat badannya adalah lebih kurang 65 kilogram.

Mama aku tu adalah berperwatakkan sangat open-minded,sangat modern-minded,sangat penyayang,sangatsporting,sangat easygoing orangnya,sangat happy-go-luckyorangnya,sangat peramah,sangat mudah mesra dan jugak mempunyai keinginan nafsu seks yang kuat.Walaupun Mama aku tu mempunyai bentuk body yang agak besar,tapi bentuk body Mama aku tu memang seksi dan sangat mengghairahkan kepada mana-mana lelaki yang melihatnya,ini termasuk jugak la dengan aku.

Pada hari Ahad 3 April 2005,aku telah meminjam sekeping VCD lucah daripada kawan sekolah aku,lalu aku pun terus menonton VCD lucah tersebut sebaik sahaja aku pulang ke rumah.Apa yang aku tonton telah membuatkan nafsu seks aku membuak-buak.VCD lucah yang aku pinjam daripada kawan sekolah aku tu telah membuatkan batang kote aku mencanak-canak kekerasan.Secara spontan aku telah mula mengusap-usap batang kote aku sendiri.Semakin lama aku usap batang kote aku sendiri,semakin enak rasanya.Seketika kemudian terpancut la air mani pekat di hujung kepala batang kote aku tu.Aku mendengus-dengus keenakan.Air mani pekat aku tu memancut-mancut dengan deras dan pekat sekali mengenai tilam dan cadar aku dan aku berasa begitu puas dan ‘lega’ sekali,lalu terus tertidur kepuasan.

Pada pagi keesokannya (iaitu hari Isnin 4 April 2005) ketika Mama aku tu sedang mengemas katil aku,Mama aku tu telah terjumpa tompok-tompok air mani aku yang telah kering.Mama aku tu hanya tersenyum aje kerana Mama aku tu mengetahui bahawa aku telah mula faham tentang hubungan seks.Mama aku tu telahpun membuat keputusan untuk merahsiakan hal itu daripada pengetahuan Papa aku sendiri.

Semenjak aku telah mengenal erti hubungan seks,aku telah menjadi ketagih dengan rasa nikmat pancutan air mani aku sendiri.Nafsu seks aku pulak sudah mula membuatkan aku berfikir yang bukan-bukan.Selama ini ramai kawan-kawan sekolah aku yang bercerita tentang body Mama aku yang agak besar,solid,seksi dan sempurna tu.Aku pun sendiri sebenarnya dalam diam sangat mengagumi body Mama aku tu,tapi apakan daya aku.Aku rasa aku tidak mampu untuk membuat apa-apa pun memandangkan itu adalah Mama aku sendiri dan takkan la seorang anak lelaki nak mengajak Mamanya sendiri untuk melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama dengannya…???

Walaupun bagaimanapun,persepsi tersebut telah berubah pada suatu hari,iaitu pada hari Rabu 11 Mei 2005.Pada hari tu Papa aku tiada di rumah kerana telah pergi ke Singapura dan seterusnya akan pergi pulak ke Indonesia atas urusan perniagaannya mulai dari hari Isnin 9 Mei 2005 sehingga hari Selasa 31 Mei 2005.Pada hari tu aku telah ternampak tubuh bogel Mama aku tu ketika Mama aku tu sedang mengelap badannya selepas Mama aku tu selesai mandi tanpa menutup pintu bilik tidurnya sendiri pada lebih kurang pukul 9:30 malam.Kebetulan pulak pada ketika tu kami berdua telahpun selesai menikmati makan malam bersama.Batang kote aku pun telah menjadi tegang dan keras secara tiba-tiba apabila aku membayangkan kemontokan body Mama aku tu,terutamanya di bahagian kedua-dua tetek dan jugak bontot tonggek Mama aku tu.Sememangnya body Mama aku tu sama padat dan montok seperti waktu dia masih remaja dulu.Aku pun terus membukakkan sedikit seluar pendek yang aku pakai pada ketika tu dan kemudiannya tangan aku pun mula la mengusap-usap lembut batang kote aku sendiri yang dah berdenyut-denyut tu di depan pintu bilik tidur Mama aku tu sendiri.Batang kote aku hanya mengambil masa beberapa minit aje untuk air mani aku memancut keluar dengan pekat dan derasnya di atas lantai di depan pintu bilik tidur Mama aku tu sendiri.Kemudiannya aku pun terus berlari perlahan-lahan masuk ke dalam bilik tidur aku sendiri dan aku pun terus melancapkan batang kote aku sendiri sekali lagi di atas katil aku sendiri sambil membayangkan body Mama aku tu dalam keadaan berbogel sepenuhnya.Setelah beberapa minit kemudian,batang kote aku pun terus memancutkan air mani aku sekali lagi dengan agak banyaknya jugak dan kemudiannya aku pun terus tertidur di atas katil aku sendiri dalam keadaan kepuasan dengan berbogel sepenuhnya dan tanpa berselimut jugak.

Ketika aku sedang tertidur dalam kepuasan dan dalam keadaan berbogel,aku terasa seperti ada orang duduk di atas katil aku.Apabila aku membukak mata aku,aku terlihat Mama aku tu sedang mengusap-usap rambut aku sambil tersenyum.Pada ketika tu Mama aku tu hanya memakai jubah tidur sutera nipis dan singkat sahaja.Aku pun terus tergamam dan malu kerana pada ketika itu aku tidak berselimut dan batang kote aku yang masih menegang tu tersengguk-sengguk di hadapan mata Mama aku tu.Mama aku tu pun terus duduk di atas katil aku sambil menyilangkan kedua-dua belah kakinya pun cuba la mententeramkan aku.Pada ketika tu jam telahpun menunjukkan lebih kurang pukul 10:30 malam hari Rabu 11 Mei 2005.

“Sayang terperanjat ker Mama ada kat sini…???”Rosman hanya mampu mengangguk.
“Maafkan Man,Mama…!!!Man rasa panas sangat la tadi,Mama…!!!”kata aku cuba nak memberikan alasan.

“Mama faham,Sayang…!!!Kenapa Mama nampak macam ada kesan tompok-tompok air mani Man kat atas cadar katil Man ni,Sayang…???Man dah pancutkan air mani Man tu sendiri ker tadi,Sayang…???Man melancapkan batang kote tadi ye,Sayang…???Mesti banyak dan pekat air mani Man yang dah terpancut tu tadi,kan Sayang…???”Mama aku tu bertanya dan berkata pada aku lagi.
“Maafkan Man,Mama…!!!Man dah rasa tak tahan sangat la tadi…!!!”aku hanya mampu menjawab lemah.
“Tak mengapa la,Sayang…!!!Mama faham sangat akan gelodak keinginan nafsu seks dan batang kote Man tu,Sayang…!!!”kata Mama aku tu pada aku lagi.

Tangan Mama aku tu terus merapati batang kote aku lalu terus mengusapnya dengan lembut.Aku pun terus tersentak dengan kelakuan Mama aku tu tetapi kemudiannya aku telah merengek-rengek kesedapan dan mula menunjal-nunjal genggaman Mama aku tu.Batang kote aku semakin mencanak-canak apabila diusap-usap begitu.Mama aku tu pun terus mengusap lembut batang kote aku dengan urutan atas-bawah.Setiap kali genggaman tangan Mama aku tu mencecah kepala batang kote aku,Mama aku tu dapat melihat takuk kepala batang kote aku mengembang dengan begitu besar sekali.

“Man,sayang la air mani Man terbuang begitu aje…!!!Membazir tau,Sayang…!!!”ucap Mama aku tu dengan lembut pada aku.
“Man dah tak tau nak buat macam mana lagi la,Mama…!!!Man rasa takut sangat nak ajak perempuan lain melakukan hubungan seks bersama dengan Man…!!!”kata aku pada Mama aku tu.Aku sudah pun mula tenang dan asyik dengan usapan Mama aku tu.
“Air mani Man ni adalah penyambung zuriat kita tau,Sayang…!!!Man sepatutnya pancutkan air mani Man ni ke dalam mulut,lubang cipap dan rahim mana-mana perempuan yang Man suka dan Man cinta tau,Sayang…!!!”kata Mama aku tu pada aku lagi.

Kemudian dengan selambanya Mama aku tu pun terus la merapatkan bibirnya kepada kepala batang kote aku yang besar tu dan Mama aku tu pun terus mengucup lubang kencing aku pada batang kote aku tu.Kemudiannya Mama aku tu pun terus memasukkan batang kote aku ke dalam mulutnya dan Mama aku tu pun terus mengulum batang kote aku dengan begitu lembut serta sangat enak sekali.Aku pun terus terjerit kenikmatan.Batang kote aku sekarang berada sepenuhnya di dalam kesuaman mulut Mama aku tu sendiri.Aku terasa nikmat yang teramat sangat dan aku pun mula mengerang-ngerang dengan agak kuat.Batang kote aku telah mencanak-canak keras di dalam kesuaman dan kenikmatan mulut Mama kesayangan aku tu.Sambil Mama aku tu mengulum batang kote aku,Mama aku tu pun turut jugak mengusap-usap lembut buah pelir aku.

Seketika kemudian Mama aku tu terus berhenti mengulum batang kote aku.Mama aku tu yang sudah berpengalaman tahu jika dia meneruskan mengulum batang kote aku untuk beberapa saat lagi,maka air mani aku pasti akan memancut keluar.Aku agak tersentak bila Mama aku tu berhenti mengulum batang kote aku dan aku seperti berasa agak kecewa sedikit.Mama aku tu pun terus bangun dari katil aku,lalu merenung mata aku.Aku tersipu-sipu malu.Kemudiannya,dengan perlahan Mama aku tu pun terus menurunkan tali halus jubah tidur sutera nipisnya pada bahagian atas dan terserlah la sepasang kedua-dua tetek Mama aku tu yang kelihatan amat subur bentuknya.Mata aku tidak berkedip merenung kedua-dua tetek Mama aku tu yang pernah satu ketika dulu aku hisapnya untuk meminum susunya.

Kemudiannya Mama aku tu pun terus melorotkan jubah tidur sutera nipis bertali halus yang dipakainya turun ke atas lantai bilik tidur aku.Kini aku telahpun dapat melihat dengan dekat dan jelas betapa montok dan padatnya bontot tonggek Mama aku tu.Bontot tonggek Mama aku tu sememangnya sangat tonggek,sangat lebar dan sangat gebu.Alur lubang bontot tonggeknya tu hampir tidak kelihatan oleh kedua-dua belah daging bontot tonggeknya yang gemuk dan berselulit tu.Batang kote aku terus tersengguk-sengguk penuh dengan bernafsu seks.Di hadapan aku pada ketika ni telah berdiri Mama aku tu sendiri dalam keadaan telanjang bogel.Mama aku tu pun terus menghampiri aku dengan perlahan-lahan dan dia dapat melihat air mazi aku telah keluar sedikit demi sedikit melalui lubang kencing aku.Mama aku tu tahu yang aku sudah tidak sabar-sabar untuk merasakan keenakan lubang cipap dan seluruh tubuh wanita buat kali pertama kalinya.

Dengan lembutnya Mama aku tu pun terus naik ke atas badan aku yang sedang dalam keadaan berbaring tu.Bibir lubang cipap Mama aku tu kini berada betul-betul di atas kepala batang kote aku yang sedang tegak kekerasan.Dengan perlahan-lahan Mama aku tu pun terus merendahkan bontot tonggeknya merapati batang kote aku.Sebaik sahaja kepala batang kote aku mencecah bibir lubang cipap Mama aku tu,aku pun terus tersentak.Mama aku tu terus memegang batang kote aku dan dengan lembut membiarkan batang kote aku terus memasuki ke dalam rongga lubang cipapnya sehingga akhirnya batang kote aku santak ke pangkal dalam lubang cipapnya tu buat kali pertamanya.Aku pun terus terjerit kenikmatan dan Mama aku tu pun turut jugak mendesah.Aku mula merasai nikmat yang teramat sangat.Lubang cipap yang sedang aku jolok tu berasa amat lembut dan enak,ketat dan suam.

“Hhhaaahhh…!!!”bunyi Mama aku tu mendesah setelah batang kote aku masuk ke dalam lubang cipapnya tu buat kali pertamanya.

Setelah aku kembali tenang,Mama aku tu pun dengan lembutnya terus memulakan henjutan demi henjutan lubang cipapnya tu ke atas batang kote aku.Nikmatnya tidak terkata.Mahu aje aku pancutkan air mani aku pada ketika tu jugak dan Mama aku tu pulak dengan selambanya mula merengek-rengek manja.Mama aku tu jugak sudah mula merasakan kenikmatan batang kote aku sendiri.Bulu-bulu batang kote aku bergesel-gesel dengan bulu-bulu lubang cipap Mama aku yang lebat tu.Aku pun terus memeluk Mama aku tu dengan sangat erat sambil meramas-ramas bontot tonggek dan lebar Mama aku tu sendiri.

Di hadapan mata aku pada ketika ni,aku boleh nampak dengan jelas batang kote aku sedang ditelan perlahan-lahan oleh lubang cipap Mama aku tu.Aku jugak boleh nampak dengan jelasnya kegebuan dan kesempurnaan peha dan betis Mama aku yang sedang mencangkung tu.Batang kote aku tersengguk-sengguk merasai keenakan dan kelazatan lubang cipap Mama aku tu sendiri.Setelah agak puas Mama aku tu menghenjut-henjutkan batang kote aku di dalam lubang cipapnya dengan cara duduk,Mama aku tu pun kemudiannya terus bangun perlahan-lahan untuk mencabut keluar batang kote aku dari dalam lubang cipapnya tu dan kemudiannya Mama aku tu pun terus mengesot ke sebelah aku.Mama aku tu pun kemudiannya terus membelakangkan aku dan terus menonggengkan bontot tonggeknya dengan begitu lentik sekali.Aku berasa amat terpegun sekali dengan kesempurnaan bentuk bontot tonggek Mama aku yang lebar dan padat tu.

“Sekarang ni Mama nak buat macam mana ni…???”tanya aku pada Mama aku tu.
“Sayang,sekarang ni Mama nak Man masukkan batang kote Man tu kat dalam lubang bontot tonggek Mama ni pulak dan Man terus jolok pulak lubang bontot tonggek Mama ni dengan batang kote Man tu pulak…”kata Mama aku tu pada aku.
“Mama izinkan ker Man buat macam tu pada Mama…???”aku bertanya lagi pada Mama aku tu.
“Ye,Sayang…!!!Mama izinkan sangat Man untuk buat macam tu…!!!Mama mahu kita berdua sama-sama akan dapat kepuasan seks yang sangat maksimum nanti,Sayang…!!!”balas Mama aku tu pada aku pulak.

Bila mendengarkan kata-kata Mama aku tu,aku pun terus la pergi ke belakang Mama aku tu dan terus memeluk erat Mama aku yang subur tu dari arah belakang.Kepala batang kote aku yang amat besar tu aku halakan ke lubang bontot tonggek Mama aku yang kelihatan amat menyelerakan tu pulak.Sebaik sahaja takuk kepala batang kote aku melepasi simpulan lubang bontot tonggek Mama aku yang enak tu,aku terjerit kenikmatan.Belum pernah lagi aku merasakan keenakan yang sebegitu rupa.

Mama aku yang sedang menonggeng tu terus merelakan aku menghenjut lubang bontot tonggeknya.Semakin lama Mama aku tu semakin melentikkan bontot tonggeknya yang menjadi idaman ramai lelaki tu.Aku pulak bersungguh-sungguh menunjalkan batang kote aku dengan sedalam-dalamnya ke dalam lubang bontot tonggek Mama aku yang sangat enak dan sangat lazat tu.Aku dapat merasakan bahawa lubang bontot tonggek Mama aku tu sedang mengemut dan mengusap kepanjangan batang kote aku dengan lembutnya.

Aku jugak dapat melihat dengan dekat bagaimana batang kote aku merobek lubang bontot tonggek Mama aku yang comel tu.Lubang bontot tonggek Mama aku tu pulak dah semakin berlendir-lendir dan itu telah menambahkan lagi keenakan yang aku rasakan.Semakin dalam batang kote aku menunjal lubang bontot tonggek enak Mama aku tu,semakin terasa kelazatan dan kemanisannya.Buah pelir aku terhinggap-hinggap ke bibir lubang cipap Mama aku yang berbulu lebat tu.Kami berdua pun terus meraung-raung kenikmatan.

“Man…Ooohhh Man…!!!Tunjal lagi dalam, Sayang…!!!Rasakan keenakan lubang bontot tonggek Mama ni,Sayanggg…!!!”kata Mama aku tu pada aku.
“Man dah geram sangat dengan bontot tonggek Mama ni la,Mama…!!!Padat,lebar,gebu dan tonggek pulak tu bontot tonggek Mama ni,Mama…!!!”kata aku pada Mama aku tu pulak.
“Rasa la dengan sepuas-puasnya,Sayanggg…!!! Ramai lelaki yang idamkan sangat bontot tonggek Mama ni,Sayanggg…!!!Man jugak yang dapat merasakannya akhirnya,Sayanggggg…!!!”kata Mama aku tu pada aku lagi.
“Man teramat-amat sangat cintakan dan sayangkan Mama dengan sepenuh hati Man ni,Mama…!!!Man teramat-amat sangat cintakan dan sayangkan Mama…!!!”kata aku pada Mama aku tu.
“Mama pun macam tu jugak,Sayanggg…!!!Rasa la lagi,Sayanggg…!!!Tunjalkan dalam-dalam lagi batang kote Man tu,Sayanggg…!!!”kata Mama aku tu pada aku pulak.
“Mamaaa…Ooohhh Mamaaa…!!!”jerit aku pada Mama aku tu sambil menikmati sondolan ke dalam saluran lubang bontot tonggek Mama aku yang maha subur tu.

No comments:

Post a Comment