Thursday, February 28, 2013

Mak Mertua Kekasihku 2

Setelah kami selesai masuk ke chalet masing-masing,aku bersama isteriku dan 2 orang anak kecil aku.Anak-anak yang besar berkongsi sebuah chalet 3 bilik bersama seorang adik ipar aku.Emak Mertua aku berkongsi chalet 2 bilik bersama 2 orang adik ipar aku,kami dihidangkan minuman petang di restoran berhampiran. Kami jugak diberikan penerangan mengenai pakej percutian kami.Selepas ini kami dibenarkan bersendirian bersiar-siar di pantai dan kawasan-kawasan berdekatan.

Di Kampong Salang,Pulau Tioman ini ada beberapa buah gerai yang menjual cenderahati,gerai-gerai makanan,gerai-gerai karaoke dan menyewa alatan penyelam.Kami menghabiskan masa bersiar-siar dan bermandian di pantai sehingga lewat petang.Selepas itu kami kembali ke chalet masing-masing dan bersedia untuk makan malam.Selama itu,Emak Mertua aku tu hanya duduk di chalet dan tidak mengikut kembaraan kami.Dia menghabiskan masa dengan tidur dan berehat untuk menghilangkan rasa mabuk lautnya.

Jam 8:00 malam,kami semua bergerak ke restoran untuk hidangan makan malam.Emak Mertua aku duduk di sebelah aku dan Isteri aku.Dia masih tidak banyak bercakap.Kami makan bersama-sama dan selepas makan,aku lihat anak-anak dan adik-adik ipar aku telah berkenalan dengan ramai rakan sebaya mereka dan bermain bersama-sama di kawasan perkampungan itu.Emak Mertua aku terus bergerak ke chaletnya.

Katanya,dia hendak berehat.Aku dan Isteri aku bersiar-siar di tepi pantai yang hanya diterangi oleh cahaya lampu pantai yang malap dan cahaya bulan di langit.Kami mencari suatu sudut yang sunyi dan berasmara seperti kami mula-mula baru kahwin dahulu. Apabila kami terasa ingin bersetubuh,kami kembali ke chalet dan terus masuk ke bilik.Oleh kerana anak-anak masih belum balik,kami bersetubuh sepuas-puasnya di dalam bilik.Aku tak tahu kenapa malam ini aku tidak boleh terpancut sedangkan Isteri aku telah 3 kali lemas.

Mungkin peristiwa siang tadi bersama Emak Mertua aku tu mengganggu perasaan aku.Walaubagaimanapun,Isteri aku puas dan kerana kepenatan terus terlelap.Ini adalah biasa,setiap kali selepas bersama,dia akan tertidur sehingga pagi.Kalau bom meletup pun dia tidak akan sedar kerana dia akan tetap terbangun pagi,seawal jam 5:00 pagi tiap-tiap hari.

Oleh kerana angin laut begitu hangat,apalagi setelah bertarung selama 1 jam aku berasa rimas dan keluar merayau-rayau seorang diri.Aku duduk di gerai karaoke melihat gelagat orang ramai menyanyi dan bergembira sehingga tidak sedar waktu telah jam 1:00 pagi.Aku bergerak untuk pulang ke chalet.Setibanya di chalet,lampu semua telah dipadamkan.Anak-anak telah terlena tetapi mata aku masih belum mengantuk.

Aku duduk di tangga chalet menghadap ke chalet Emak Mertua aku.Aku mengenangkan peristiwa yang berlaku antara aku dan Emak Mertua aku siang tadi.Adakah disengajakan atau tidak. Aku belum pernah bernafsu seks terhadap perempuan lain selain Isteri aku yang cantik dan bertubuh mekar, tetapi hari ini aku terangsang terhadap Emak Mertua aku sendiri.Walaupun dalam usia 54 tahun, Emak Mertua aku tu masih nampak menarik.Tidak terlalu kurus tetapi gebu.Kedua-dua teteknya terasa masih utuh dan keras ketika menghimpit dada aku.Daging pinggangnya masih kental.

Aku cuba melawan perasaan aku tetapi keinginan nafsu seks aku masih menggoda aku.Dalam benak aku bertanya sendiri.Adakah dia akan menyerah dengan mudah kalau aku menggodanya…???.Perasaan yakin dan tidak yakin berkecamuk dalam benak aku.Nak buat atau tidak…???.Akhirnya aku berkeputusan untuk mencuba dan aku melangkahkan kakiku ke chaletnya.Di pertengahan perjalanan aku,aku tersentak apabila tiba-tiba Emak Mertua aku berdiri di dalam kegelapan malam di hadapan aku.

“Eh…!!!Mak, nak ke mana…???”tanya aku dengan nada terperanjat.

“Mak tak boleh tidur kerana dah puas tidur siang tadi la,Arshad…!!!Arshad nak pergi ke mana…???”kata Emak Mertua aku tu kepada aku dan dia menanyakan aku pulak.

“Arshad pun tak dapat lelapkan mata…!!!Kan sejuk ni Mak, kenapa tak pakai baju sejuk…???” aku meneruskan kata-kata aku.

“Tak la Arshad, angin malam ni hangat sangat…!!!Kalau Arshad belum nak tidur, temankan Mak jalan-jalan kat pantai kejap…!!!”pintanya.
“Baik la Mak,jom…!!!”jawab aku.Situasi ini telah melenyapkan segala yang aku ranncangkan tadi.Aku tak tahu nak buat apa bila berhadapan dengannya begini lalu aku cuba turutkan kehendakknya sebagai Emak Mertua aku.

Kami bersiar-siar dengan mengikut langkah kakinya. Kami berjalan seiringan dengan jarak selengan sambil bercakap bila perlu sahaja.Tanpa sedar,kami telah berjalan jauh dari tempat penginapan kami.Tiada lagi lampu pantai hanya cahaya bulan menerangi laluan kami.Sesampai di kawasan berbatu,kami memanjat ke atas dan berdiri menikmati angin malam.Emak Mertua aku tu berdiri di atas batu sambil aku duduk lebih kurang 2 meter di belakangnya.Cahaya bulan yang memancar ke tubuhnya menembusi kain batik dan baju kebaya Kedahnya sehingga menampakkan bentuk tubuh yang serta-merta merangsangkan keinginan nafsu seks aku.

“Dia menggoda lagi ker…???”kata hati aku.

Tiba-tiba dalam kesunyian malam itu, aku terdengar suara-suara dari dalam semak-semak di belakang aku.Emak Mertua aku jugak terperasan lalu bergerak menuju ke arah aku.

“Bunyi apa tu, Arshad…??? Ada orang kat sini la, Arshad…!!!” Emak Mertua aku berkata sambil terus bergerak menuju ke arah datangnya suara tersebut.

Aku menuruti di belakangnya. Langkahnya terhenti apabila terlihat sesuatu.Aku bergerak rapat ke arahnya dan amat terperanjat sekali apabila melihat bayang-bayang 2 manusia sedang enak bersetubuh di hadapan kami.Seketika pulak terdengar di sebelah kanan dan kiri kami.Mereka semua sedang memadu asmara sambil melempiaskan keinginan nafsu seks masing-masing. Keinginan nafsu seks aku terus terangsang tetapi aku melawannya. Tiba-tiba Emak Mertua aku tu bersuara membisik kepada aku.

“Diaorang semua tengah main la,Arshad…!!!”Emak Mertua aku tu berbisik kepada aku.

“Ha…aah…!!!”aku hanya mampu menjawab,dan tak tahu nak buat apa.Tiba-tiba leher aku dipaut dan ditarik ke bawah.Emak Mertua aku telah terbaring dengan tangannya memaut leher aku.

“Jangan cakap apa-apa lagi,kita buat macam diaorang tu…!!!”Emak Mertua aku tu berkata kepada aku.Aku tersentak sebentar tetapi aku tahu inilah peluang yang aku inginkan sejak tadi,kenapa pulak aku harus menolak.

Aku pun kemudiannya terus merebahkan tubuh aku keatas tubuhnya dan terus mengucup mulutnya.Lidah dan gigi kami berlaga-laga dengan rakusnya.Sungguh nikmat.Aku ingin menikmati kedua-dua teteknya lalu aku seluk ke dalam bajunya dan meramas-ramas kedua-dua tetek Emak Mertua aku tu.Dia mengerang sambil tangan kanannya menyentap-yentap seluar aku. Aku mengerti kehendaknya lalu bangun dan terus menanggalkan seluar aku. Tanpa seluar dalam,batang kote aku terus menerjah keluar sambil Emak Mertua aku menyelakkan kainnya keatas menampakkan lubang cipapnya yang masih lebat berbulu diterangi cahaya bulan.

Dia terus mengangkat kelengkangnya dan aku terus rebah lalu menyucukkan batang kote aku ke pintu lubang cipapnya.Tanpa berlengah-lengah lagi Emak Mertua aku tu pun terus menolak bontot tonggeknya ke atas dan lubang cipapnya terus menelan batang kote aku buat kali pertama pada hari tersebut (kali pertama secara keseluruhannya) sehingga ke pangkal. Kakinya memaut punggung aku bagai tidak mahu melepaskan batang kote aku. 

Kami terdiam sebentar dan lubang cipapnya mengemut-ngemut batang kote aku. Nafasnya semakin kuat dan tiba-tiba sahaja dia mengerang dan terus longlai.Aku macam tak percaya.Belum pun aku bermula,dia sudah ke kemuncak. Pautan kakinya dilepaskan dan batang kote aku yang masih keras terbenam di dalam lubang cipapnya.Tiada kata-kata yang keluar dari mulutnya. Dalam kegelapan malam itu,dia menarik tubuh aku rapat ke tubuhnya,mengucup aku dan kemudian menolak aku baring di sebelahnya di atas rumput-rumput yang dibasahi embun bercampur perahan peluh kami berdua.

Selepas beberapa ketika,masih tiada kata-kata hanya sekali-kali dia mengucup-ngucup dan menjilat dada aku.Tak tahu apa hendak aku katakan. Masing-masing membisu.Jam tangan aku berbunyi dan aku dekatkan ke mata aku menunjukkan jam 3:00 pagi.Pukul 5:00 pagi,pastinya  Isteri aku akan bangun.Apa harus aku katakan jika dia dapati aku dan Emaknya tiada di katil masing-masing…???. Seperti dia mengetahui apa yang sedang aku fikirkan,tiba-tiba Emak Mertua aku bersuara sambil menarik-narik batang kote aku yang mencodak ke langit.

“Masukkan semula Arshad,Mak dah puas tadi…!!!Arshad main la Mak sampai Arshad puas pulak ye…!!!”Emak Mertua aku tu kemudiannya berkata kepada aku.Aku tak tahu apa nak jawab.

Aku kemudiannya terus menghempap tubuhnya dan tusukkan batang kote aku ke dalam lubang cipapnya sekali lagi.Walaupun dia telah puas,dia membantu dengan mengerakkan bontot tonggeknya ke kiri,ke kanan,ke atas dan ke bawah.Sambil menyetubuhinya,aku ramas kedua-dua teteknya dan sekali-sekala aku rapatkan bibir aku ke bibirnya.Sekali-sekala aku lajukan sorongan dan adakalanya aku perlahankan dengan tujuan dapat membangkitkan keinginan nafsu seksnya semula walaupun terpaksa mengambil masa lama sedikit.

Harapan aku tidak sia-sia,kemutan lubang cipapnya mula terasa,lidahnya mula minta dinyonyot dan kakinya mula berpaut kuat tetapi apakan daya,aku sudah tidak dapat bertahan dan dengan sekali hujam,batang kote aku terbenam sehingga ke pangkal dan terus menyemburkan air mani aku ke dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu buat kali pertama pada hari tersebut (kali pertama secara keseluruhannya) sehingga melimpah keluar bersama-sama dengan batang kote aku yang mula layu.

“ Maafkan Arshad,Mak…!!!Arshad tak boleh tahan lagi,Mak…!!!”rayu aku.

“Tak apa la,Sayang…!!!”jawab Emak Mertua aku tu,dan kami terus berpelukan dan berkucupan apabila jam tangan aku berbunyi lagi. 

Kami terus membetulkan pakaian masing-masing dan meninggalkan tempat kami bermadu dengan insan-insan yang masih bergelimpangan melayari kasih mereka.

No comments:

Post a Comment