Thursday, February 28, 2013

Mak Mertua Kekasihku 5

Petang itu kami berdua duduk di jeti,menunggu rombongan perkelahan pulang dan lagak kami seperti mertua dan menantu.Walaupun kami berdua ingin duduk berpelukkan seperti pasangan lain yang duduk di jeti bersama-sama kami,kami terpaksa menahan perasaan tersebut.

“Arshad,jangan sampai sesiapa sedar hubungan kita,terutama Hasnah dan anak-anak Mak yang lain,ye Sayang…!!!Nanti kecoh jadinya,Sayang…!!!”Emak Mertua aku tu memulakan perbualan sambil berpesan kepada aku.Aku menyampuk.

“Baik la,Mak…!!!Kita sama-sama jaga perasaan kita depan diaorang,walaupun saya ingin peluk Mak sentiasa…!!!”sampuk aku.

“Mak jugak rasa macam tu,Sayang…!!!Kalau boleh Mak nak Arshad peluk Mak selalu…!!!”balasnya.

“Mak tak pernah bercinta dan tak pernah tahu akan rasa cinta itu bagaimana agaknya tetapi hari ni Mak rasakan bahawa perasaan cinta pada Arshad begitu membara sekali,Sayang…!!!Dulu Mak kahwin dengan arwah Bapak atas kehendak orang tua,Sayang…!!!Sehingga la Mak melahirkan 14 orang anak,perasaan cinta tu tak pernah wujud dalam hidup Mak ni,Sayang…!!!Mak cuma rasa bahawa hubungan Mak dengan arwah Bapak adalah kerana tanggungjawab Mak sebagai seorang isteri kepada suaminya sahaja,Sayang…!!!”Emak Mertua aku tu mula bercerita dan aku hanya mendengarkan sahaja.Dia meneruskan lagi.

“Hari ni,Mak dapat rasakan cinta…cinta Mak pada Arshad…!!!Kalau la kita tidak ada hubungan muhrim,Mak nak sangat bernikah dengan Arshad dan hidup bersama sebagai isteri Arshad supaya Mak dapat menikmati sepenuhnya rasa cinta yang tak pernah Mak alami selama ini,dan Mak nak nikmatinya sehingga ke akhir hayat Mak nanti,Sayang…!!!”sambung Emak Mertua aku tu lagi.

“Bagi saya Mak,saya pernah bercinta,cinta pada Hasnah,isteri saya dan anak Mak…!!!Mak pun tahu bagaimana saya lalui zaman itu 22 tahun yang lalu…!!!Saya sendiri yang beritahu Mak dan arwah Bapak pada masa tu bahawa saya cintakan anak Mak dan mahu mengahwininya…!!!Sehingga sekarang pun kami tetap macam dulu,Mak…!!!Kami masih menyintai antara satu sama lain,Mak…!!!”aku menjelaskan kepada Emak Mertua aku tu.

“Tapi pada hari ini,saya telah jatuh cinta pada Maknya…!!!Dulu saya jelaskan pada Mak bagaimana saya cintakan anak Mak tetapi pada hari ini saya masih tetap cintakan Hasnah,Mak…!!!Pada hari ini jugak la saya dapat rasakan cinta saya pada Mak…!!!Cinta bagi kali kedua ini amat berlainan dan hebat sekali,Mak…!!!Di sini,Mak di hadapan saya…!!!Saya tak dapat menyentuh Mak di khalayak ramai,perasaan rindu saya pada Mak dah mula terasa apa lagi selepas ini kita akan berjauhan buat sementara dan akan berjumpa sekali-sekala jika ada kesempatan aje…!!!”jelas aku lagi.

Kami sempat berbual panjang,menjelaskan perasaan masing-masing dan merancang masa depan kami.Bila dan bagaimana kami dapat bertemu dan meneruskan hubungan kami supaya tidak dihidu oleh sesiapapun.Untuk hari-hari seterusnya percutian ini kami berjanji tidak akan melakukan apa-apa supaya jauh dari syak-wasangka sehinggalah Hasnah,anak-anak dan adik-adik ipar aku pulang.Pada malam itu,kami semua makan bersama.Aku teringatkan janji aku pada Isteri aku untuk memuaskan keinginan nafsu seksnya pada malam ini.

Aku ragu-ragu jika aku akan mengecewakannya pada malam nanti kerana seluruh tenaga aku telah aku kerahkan untuk Emaknya siang tadi.Maka itu,selepas makan aku minta izin pada Isteri aku untuk merayau-rayau sendirian pada malam itu dan berjanji akan pulang awal untuk melayani keinginan nafsu seksnya pulak.Seawalnya tadi,keinginan nafsu seksnya memang sudah berkobar-kobar tetapi dia mengizinkan aku setelah aku membuat janji padanya.Tujuan aku adalah untuk membeli minuman bertenaga “Red Bull” dan menongakknya supaya tenaga aku kembali untuk melayan keinginan nafsu seks Isteri aku pulak.

Nasib aku kurang baik,tidak terdapat kedai yang menjualnya.Aku mula risau dan terus menyusur di gerai-gerai Kampung Salang,Pulau Tioman.Aku berhenti untuk minum di sebuah gerai minuman untuk membasahkan tekak aku apabila nasib menyebelahi aku.Gerai itu ada menjual kopi Tongkat Ali.Aku minum sehingga 2 gelas sehingga badan aku berpeluh kepanasan walaupun cuaca malam itu dingin sekali.Selepas menghabiskan 2 gelas,aku pun beredar untuk pulang ke chalet dan ke bilik untuk bertarung kali kedua pulak,kali ini dengan Isteri aku.Nampaknya Kopi Tongkat Ali tidak mengecewakan aku atau mungkin ketika aku menyetubuhi Isteri aku,aku membayangkan Emaknya.Yang penting,Isteri aku puas.Seperti biasa sebelum aku terpancut,dia sampai ke puncak nikmat sebanyak 2 kali dan terus terlena kepenatan.Malam itu aku tidur nyenyak dan hanya tersedar pada jam 6:00 pagi keesokannya.

Aku keluar bersiar-siar menyedut udara pagi di tepi pantai.Semasa aku turun dari chalet,aku menoleh ke chalet Emak Mertua aku.Dia tidak kelihatan,mungkin belum bangun tidur kerana terlalu penat.Jam 7:30 pagi semua berkumpul untuk sarapan pagi.Aku dan Emak Mertua aku saling pandang-memandang sesekali.Aku rindu untuk memeluknya tetapi apakan daya.Emak Mertua aku jugak berperasaan yang sama.Dia menceritakan pada aku selepas kami dapat bersama,setelah pulang daripada percutian.

Jadual hari itu,kami semua dibawa untuk membuat ‘Jungle Tracking’ untuk berkelah di air terjun dan melihat hidupan liar di sekeliling Pulau Tioman itu.Kali ini,aku dan Emak Mertua aku tu ikut bersama.Kerap Isteri aku suruh aku membantu memimpin Emaknya.Walaupun kami mempunyai kesempatan tetapi kami dapat mengawal diri menunaikan janji kami.Aku berlagak sebagai menantu yang baik dan bertanggungjawab dan Emak Mertua aku tu menjalankan peranannya sebagai seorang tua yang tidak berdaya berjalan jauh.Sesekali aku mendukungnya.Isteri aku kelihatan bangga kerana aku nampak sayang dengan Emaknya dan menjaganya dengan baik.Hari itu berjalan dengan tenang.

Pagi keesokannya kami menghabiskan masa bersiar-siar di Kampung Salang,Pulau Tioman kerana selepas makan tengahari kami akan pulang ke tanah besar di Mersing,Johor.Bot kami bertolak pulang pada jam 2:00 petang.Pada kali ini,Emak Mertua aku tidak mabuk lagi.Dia boleh naik dan turun sendiri dari bot.Kami sampai ke daratan jam 4:00 petang setelah 2 jam perjalanan.Jam 4:30 petang kami terus bertolak dengan bas perlancongan untuk pulang ke bandar.

Seterusnya,perhubungan aku dengan Emak Mertua aku berjalan dengan baik sehingga ke hari ini tanpa dapat dihidu oleh sesiapa.Kini hubungan kami telah berjalan selama 2 tahun.Sebagai seorang kontraktor,masa aku tidak terkongkong.Aku menyerahkan kerja-kerja pada pembantu aku.Urusan pejabat ditangani oleh Isteri aku dan adik-adik ipar aku.Kini kunjungan aku ke rumah mertua aku semakin kerap tanpa ditemani oleh Isteri aku kerana terlalu sibuk dengan urusan pejabat yang sengaja aku sibukkannya.

Rumah Emak Mertua aku telah aku besarkan.Sebuah bilik khas untuk keluarga aku apabila kami berkunjung telah aku bina,yang sebenarnya adalah syurga bagi aku dan Emak Mertua aku tu untuk meneruskan hubungan kami memuaskan keinginan nafsu seks masing-masing lagaknya sebagai suami isteri.Bilik tersebut hanya aku yang memegang kuncinya dan adik-adik ipar yang amat hormat pada aku tidak sesekali mahu mengambil kisah apa yang berlaku dalam bilik tersebut.Mereka jugak tidak pernah tahu sama ada aku ada dalam bilik tersebut atau tidak kerana ia terletak di tingkat 2.

Di tingkat 2 tersebut yang tidak pernah dinaiki oleh adik-adik ipar aku kerana mereka masing-masing aku binakan bilik sendiri lengkap dengan perabut dan aku belikan set hiburan dalam bilik mereka.Tingkat atas hanya mempunyai bilik keluarga aku dan bilik Emak Mertua aku.Sebab itu apabila Emak Mertua aku naik ke atas,tiada siapa ambil peduli.Dia akan dipanggil dari bawah sahaja apabila diperlukan dan jika dia keluar dari bilik aku pun tiada siapa akan menyedarinya.Maka itu kami bebas melakukan apa sahaja ketika kami bersama.Biasanya apabila kami saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama,aku akan membuka HiFi dengan kuat supaya segala bunyi semasa kami sedang saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama tidak akan kedengaran.

Pada Isteri aku,selalu aku katakan bahawa aku kena kerja luar berhampiran dengan kampung Mertua aku dan aku akan tidur atau berehat di rumah Emaknya.Dia amat gembira sekali kerana aku kerap berkunjung dan menjenguk Emaknya.Pernah suatu ketika ketika aku sedang menyetubuhi lubang cipap Emak Mertua aku tu,handphone aku berbunyi.Dengan batang kote aku masih terbenam di dalam lubang cipap nikmat Emak Mertua aku tu aku menjawab handphone aku.Melalui handphone aku,Isteri aku menanyakan aku berada di mana.Aku nyatakan aku sedang berehat di rumah Emaknya.Untuk menyakinkan dirinya dia mintak untuk bercakap dengan Emaknya.

Aku katakan bahawa Emaknya sedang berada di dapur tetapi dia tetap ingin bercakap dengan Emaknya lalu aku berpura-pura menjerit memanggil Emaknya sedangkan Emaknya sedang aku hempap dengan batang kote aku masih lagi tertanam di dalam lubang cipap Emaknya.Aku senyapkan selang seminit dan kemudian aku serahkan handphone aku kepada Emak Mertua aku tu yang sedang aku hempap.Emak Mertua aku tu terus mengambil handphone aku tersebut dan memulakan perbualan dengan anaknya sambil aku meneruskan henjutan batang kote aku di dalam lubang cipapnya.Aku teruskan menyorong-tarik batang kote aku di dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu,aku menghisap kedua-dua teteknya sedang dia terus berbual-bual dengan anaknya.Aku melihat wajah Emak Mertua aku tuku menahan kenikmatan dari perlakuan hubungan seks sumbang mahram kami.

“Has,Mak tak dapat berbual panjang ni…nanti hangus lauk kat atas dapur…!!!Nanti la kita berbual lagi ye…!!!”kata Emak Mertua aku tu cuba menamatkan perbualan telefon dengan Isteri aku dan terus menyerahkan handphone aku tu kepada aku.Aku memastikan aku telah menutupnya dan selepas itu Emak Mertua aku mengerang dengan kuat kerana terlalu nikmat dengan asakkan batang kote aku.Kami meneruskan perlakuan hubungan seks sumbang mahram kami sehingga ke kemuncak.

Setiap kali aku berkunjung,akan berakhir dengan kami berdua sama-sama lemas saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama berulang-ulang.Kami merasa sungguh bahagia sekali.Dalam pada itu,peti ais di bilik aku sentiasa dipenuhi dengan air tin Tongkat Ali Power Root untuk aku dan air tin Manjakani Power Root untuk Emak Mertua aku tu.Apabila hendak memulakan saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama,kami akan sama-sama menonggak air tersebut dan bertahanlah perlakuan hubungan seks sumbang mahram bersama kami sehingga lebih kurang 2 jam.Dengan Tongkat Ali,batang kote aku keras menegak dan dengan Manjakani,lubang cipap Emak Mertua aku tu sentiasa sempit seperti lubang cipap anak dara…………………………….

No comments:

Post a Comment