Thursday, February 28, 2013

Mak Mertua Kekasihku 3

Setibanya di tempat penginapan kami,aku menghantar Emak Mertua aku tu sehingga ke bilik chaletnya. Sebelum beredar kami sempat berkulum lidah sambil dia meramas-ramas batang kote aku dan aku menjolok-jolok jari aku ke dalam lubang cipapnya. Aku terus membaringkan tubuhku di sebelah Isteri aku dan terlena sehinggalah aku dikejutkan oleh Isteri aku.

“Bang,bangun…!!!Sejam lagi kita nak bertolak ke tempat perkelahan,Bang…!!!Semua dah bersedia, Bang…!!! Apa ni,tidur jauh malam, kan lepak dah…!!! Bangun cepat…!!!” Isteri aku mengejutkan aku. Mata aku terasa kelat tetapi aku harus bangun. Aku bergerak menuju ke bilik air.Di depan chalet aku lihat Emak Mertua aku sedang rancak bergurau dengan cucu-cucunya,tidak lagi terconggok senyap sendirian seperti semalam. Dia memandang ke arah aku sambil tersenyum. Dia nampak riang sekali hari ini. Selepas mandi, aku terus masuk ke bilik. Aku lihat Isteri aku sedang berbaring di atas katil. Apabila nampak aku masuk,dia mula berkata.

“Bang, sebelum pergi,kita main sekejap…!!!”pintanya.

“Wow, boleh ker ni…???” aku berkata dalam hati aku.Aku harus memikirkan sesuatu supaya keupayaan aku tidak ketara selepas berhempas-pulas dengan Emaknya malam tadi.

“Phew…!!! Apa aku nak buat ni…??? Rasa macam tak sanggup la…!!!” bisik hati aku lagi.Supaya tidak mengecewakannya, aku pun terus memberi alasan.

“Has, bukan tak nak,tapi kena minum RedBull dulu…!!! Itupun selepas setengah jam baru boleh…!!!Jadi masa tak ada la, Sayang…!!! Kita dah nak bertolak ni…!!!”aku menjelaskan kepada Isteri aku. Penjelasan itu sudah cukup meyakinkan Isteri aku. Dia mengalah tetapi dengan kata-kata.

“Tapi malam nanti bagi Has tau…!!!”Isteri aku berkata kepada aku.Aku hanya mampu tersenyum.

Masa untuk bertolak ke jeti untuk menaiki bot ke tempat perkelahan hampir tiba.Bot sudah berada di pengkalan dan pelancong-pelancong sedang berbaris untuk menaiki bot.Dari atas bukit tempat penginapan kami jelas nampak bot besar yang tertambat di jeti.Aku memanggil semua anak-anak aku dan adik-adik ipar aku supaya bergerak ke jeti.Tidak kelihatan Emak Mertua dan Isteri aku.Aku memanggil Isteri aku dan terdengar suara sahutan dari chalet Emak Mertua aku.Sebentar kemudian hanya Isteri aku sahaja yang keluar dan aku bertanya di mana Emaknya.

“Abang…!!!Abang jangan marah ye…!!!”Isteri aku berkata kepada aku.
“Kenapa…???”balas aku.
“Mak takut dia mabuk lagi naik bot,jadi dia tak nak ikut…!!!Tapi takkan nak tinggalkan dia sorang-sorang aje di sini…???”kata Isteri aku.
“OK la,Has tinggal dengan Mak,biar Abang bawa anak-anak…!!!”aku berkata kepada Isteri aku.
“Woi…!!!Woi…!!!Malam sikit ye…!!!Has,pergi sama anak-anak, Abang temankan Mak…!!! Abang dah pernah ke sini tapi Has baru sekali ini…!!!Jadi Abang kena la temankan Mak…!!!”balas isteri aku.Aku tergamam sebentar dan memandang isteri aku dengan pandangan yang memeranjatkan sambil membalas.

“OK,tapi jaga anak-anak baik-baik,jangan ada yang lemas…!!!”balas aku dan disahut oleh isteri aku yang telah sampai ke bawah bukit.

“Jangan takut…!!!Abang jaga Mak baik-baik tau…!!!”sahut isteri aku,dan terus menghilang menuju ke jeti.Perasaan aku bercampur-campur.Tidak suka kerana tidak dapat berkelah bersama-sama anak-anak dan isteri aku.Suka,mungkin peristiwa semalam akan berulang.Tiba-tiba Emak Mertua aku muncul di hadapan chaletnya sambil memandang aku.Aku meneriak kepadanya.

“Mak,kita pergi sarapan dulu kat sana jom…!!!”aku berteriak kepada Emak Mertua aku tu.Emak Mertua aku terus berjalan menuju ke arah aku.Setibanya di samping aku,aku mengulang kembali kata-katanya semalam.

“Jangan cakap apa-apa,kita buat macam diaorang…!!!”aku berkata kepada Emak Mertua aku tu.Emak Mertua aku tersenyum mendengarkannya lalu aku kucup sekali di bibirnya.Dia tersipu-sipu seolah-olah malu.Aku pimpin tangannya menuju ke gerai untuk bersarapan.

“Mak kena makan kenyang-kenyang ye,nanti tak cukup tenaga…!!!”kata aku memulakan perbualan.
“Tenaga untuk apa…???”Emak Mertua aku tu bertanya kepada aku.
“Untuk main dengan saya lagi la…!!!”lalu aku menjawab.
“Ishhh,Arshad ni…!!!”Emak Mertua aku tu hanya menyahut.

Kami bersarapan nasi lemak dan meminta lauk ketam goreng.Emak Mertua aku begitu berselera sekali pagi ini.

“Lepas ini kita nak ke mana,Mak…???”tanya aku.
“Balik ke bilik la,nak ke mana lagi…???”jawab Emak Mertua aku tu.

Aku terasa gembira sekali dengan jawapannya dan batang kote aku menunjukkan perasaannya sendiri dan mula mengeras.Selesai bersarapan,kami bergerak menuju ke tempat penginapan dan aku bertanya kepada Emak Mertua aku bahawa dia hendak di chalet aku atau chaletnya.

“Dalam bilik Mak la,Sayang…!!!Kalau nak main kat dalam bilik Arshad nanti takut bersepah air mani dan peluh,Sayang…!!!Nanti kalau Hasnah perasan baru padan muka nanti…!!!”Emak Mertua aku tu berkata kepada aku.Aku akur dan kemudiannya terus menuju ke chalet Emak Mertua aku tu.

Setibanya di dalam chalet,aku kemudiannya terus menguncikan pintu dan tingkap-tingkap dan memasang penghawa dingin.Aku kemudiannya terus mendakap tubuh Emak Mertua aku tu dan menjilat mukanya.Dia hanya tegak membatu membiarkan perlakuan aku.Kemudian aku tanggalkan bajunya dan dituruti dengan kainnya.Dia tidak memakai seluar dalam dan berdirilah dia di hadapan aku tanpa seurat benang pun.Dia cuba menutup dadanya dengan telapak tangan tetapi aku melarangnya.Aku arahkan Emak Mertua aku tu berdiri tegak di hadapan aku kerana aku katakan padanya aku hendak menatap tubuh yang melahirkan Isteri aku.

Aku kemudiannya terus duduk di tepi katil sambil memerhati setiap sudut tubuhnya.Umurnya 54 tahun.Muka tidak nampak berkedut tetapi jelas sedikit kedutan di atas lehernya.Kulit di atas dadanya sedikit kelihatan kasar tetapi kedua-dua teteknya sederhana dan licin keputihan.Lengannya masih gebu dan kelihatan sedikit lemak di tepi pinggang dan perutnya.Di sebelah kanan bawah perutnya ada parut melintang dari kanan ke kiri,bekas pembedahan untuk mengikat tiub falopiannya bagi mengelakkan kehamilan setelah melahirkan 14 orang anak. Ini bermakna,seberapa banyak aku pancutkan air mani aku,dia tidak akan hamil.Bontot tonggeknya kecil dan melurus dari peha ke betisnya.Sungguh menghairahkan…

Setelah puas aku menatap tubuhnya,aku bangun dan menanggalkan pakaian aku dan bertelanjang bogel di hadapannya.Ketika aku menanggalkan seluar dalam aku,dia memalingkan mukanya tetapi aku merapatinya lalu memegang kepalanya dan mengarahkan pandangannya kepada batang kote aku.Dia mengeraskan kepalanya untuk berpaling semula lalu aku bertanya kepada Emak Mertua aku tu.
“Mak tak nak tengok benda yang masuk ke dalam lubang cipap Mak yang semalam tu ker…???”aku kemudiannya terus bertanya kepada Emak Mertua aku tu.

Tanpa berkata,Emak Mertua aku tu terus memusatkan pandangannya kepada batang kote aku.Kemudian aku pun terus mendongakkannya dan mengucup bibirnya.Cara Emak Mertua aku tu menyambut kucupan aku seolah-olah dia hendak berubah fikiran untuk tidak meneruskannya lalu aku meletakkan tangan aku ke atas kedua-dua teteknya dan perlahan-lahan meramas-ramas kedua-dua putingnya sehingga mulutnya terbukak dan menerima lidah aku.

Kami berdua masih berdiri sambil melayan perasaan kami.Emak Mertua aku tu pun mula merangkul leher aku dan sebelah tangannya membelai batang kote aku yang sememangnya telah mencodak keras.Nafasnya semakin kencang,mendengus-dengus dengan kuat.Tiba-tiba Emak Mertua aku tu meronta melepaskan tubuhnya dari dakapan aku.Aku tersentak seketika tetapi apabila Emak Mertua aku tu terus naik ke atas katil dan terlentang mengangkang menampakkan lubang cipapnya dengan gaya seorang perempuan yang kelaparan seks,aku pun terus menerkamnya.

Lantas Emak Mertua aku tu pun terus mencapai batang kote aku dan menghalakannya ke lubang cipapnya.Dengan sekali henjut,seluruh batang kote aku terbenam ke dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu buat kali pertama pada hari itu (kali ke-2 secara keseluruhannya) bersamaan dengan suaranya yang mengerang kesedapan.Semasa ini kami tidak pandai lagi melakukan “foreplay” maka itu kami terus sahaja saling melakukan hubungan seks bersama.

Setiap tolakkan masuk batang kote aku ke dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu disambut dengan suara mengerang dari mulut Emak Mertua aku tu.Sorong-menyorong batang kote aku semakin laju,seirama dengan ayakan bontot tonggeknya.Lidah aku dinyonyot sambil tangan aku meramas-ramas kedua-dua teteknya sehinggalah tubuhnya mengejang dan mengigil akibat kepuasan keinginan nafsu seksnya telah memuncak.Aku hentikan gerakan aku seketika sambil menekan batang kote aku dengan sedalam yang mungkin.

“Uhhhhggg…uhhhhgggggg…!!!”suara garau mengerang kesedapan keluar dari tengkoroknya menandakan nikmat yang amat sangat diikuti dengan tubuhnya yang terus longlai tidak bermaya.

Setelah keadaan reda,aku pun teruskan gerakan batang kote aku keluar-masuk di dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu.Dalam kedinginan penghawa dingin pun tidak dapat menahan curahan peluh kami,bersatu membasahi tubuh dan tilam tempat kami saling melakukan hubungan seks bersama.Aku pun memperlahankan gerakan batang kote aku yang licin keluar-masuk di lubang cipap nikmat Emak Mertua aku tu yang telah dibasahi lendir yang terbit hasil nikmat hubungan seks di antara kami berdua.Dadanya turun naik dengan nafasnya yang kencang seperti orang yang baru menamatkan perlumbaan 100 meter di padang.

Dalam usia Emak Mertua aku tu 54 tahun,staminanya tidak sekuat keinginan nafsu seksnya lagi tetapi keperluan keinginan nafsu seksnya amat diperlukan untuk terus menikmati kepuasan seks.Aku mengalah dan terus mencabut batang kote aku dari dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu lalu berbaring di sebelahnya,menunggu sehingga kepenatannya reda.Dalam keadaan lemah longlai itu tangannya mencapai batang kote aku dan membelai perlahan-lahan sehingga lendir di batang kote aku kering dibuatnya.Emak Mertua aku tu terus berpaling memandang aku sambil tersenyum puas.

“Biar Mak rehat sekejap ye,Sayang…!!!”rayunya pada aku.Aku hanya menganggukan kepala aku.

Dalam pada itu,aku meletakkan tangan aku pada lubang cipapnya dan meraba-raba lubang cipap nikmat tersebut.Emak Mertua aku tu pun terus membukak luas kelengkangnya supaya aku dapat terus mainkan jari-jari aku.Mungkin kerana terlalu keletihan,Emak Mertua aku tu pun terus terlena.Aku bangun mencari tuala dan aku kesat sehingga kering lendir yang membasahi lubang cipap Emak Mertua aku tu.Setelah kering,aku menghempapnya lalu memasukkan batang kote aku ke dalam lubang cipap nikmat Emak Mertua aku tu dan mengerakkannya perlahan-lahan.Emak Mertua aku tu pun terus membukak matanya dengan lesu dan membiarkan aku menyetubuhinya.

Lebih kurang 5 minit kemudian aku terus melepaskan air mani benih kasih aku ke dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu buat kali pertama pada hari itu (kali ke-2 secara keseluruhannya).Sekali lagi lubang cipap Emak Mertua aku tu dibasahi dengan air mani aku.Dia masih terlena dan setelah aku mencabut batang kote aku keluar,aku turut terlena di sisinya.Bila aku tersedar,jam dinding telah menunjukkan pukul 12:30 tengahari dan perut aku terasa lapar.

Emak Mertua aku tu masih nyenyak dengan dengkuran perlahan.Aku bangun dan terus ke bilik mandi untuk membersihkan tubuh aku dan apabila aku keluar dari bilik air,dia masih lena.Aku duduk di kerusi di hadapan katil sambil menatap tubuhnya.Dalam hati aku bertanya sendiri,mengapakah mesti Emak Mertua aku tu menjadi wanita selepas Isteri aku yang aku tiduri…???.Sampai bilakah hubungan ini akan berterusan…???

No comments:

Post a Comment